Storitve

Povratne informacije strank

Uponor ceni vaše mnenje


Vsakdo mora imeti možnost, da družbi Uponor pošlje kakršne koli povratne informacije. Izpolnite spodnji obrazec in takoj, ko bo mogoče, bomo stopili v stik z vami glede vaše zahteve. Seveda pa se lahko kadar koli obrnete na nas neposredno po telefonu ali e-pošti. 

Ali izdelki Uponor niso izpolnili vaših pričakovanj? Želimo vam pomagati razrešiti vse težave.

Če ste lastnik stanovanja, se obrnite neposredno na instalaterja ali prodajalca in izvedite standardni postopek.

Če ste instalater ali prodajalec, storite naslednje:

  1. Izpolnite spodnji obrazec, kjer lahko opišete težavo in po potrebi naložite dokumente.
  2. Z vami bomo stopili v stik v 2–3 delovnih dneh.
  3. Če je izdelek treba vrniti, boste dobili vsa potrebna navodila, kako lahko to storite.
  4. Če zamenjava ni potrebna, boste prejeli odgovor z navodili, kako ravnati v tem primeru.

Polja, označena z * so obvezna.