Vizija in strategija

  • Vision and strategy people

Ustvarjanje boljših človeških okolij

Osnovni namen Uponorja je sodelovanje s strokovnjaki za ustvarjanje boljšega človekovega okolja. Naši produkti ustvarjajo takšne pogoje, v katerih ljudje z veseljem bivajo in delajo, ali je to na zasebnih, komercialnih ali javnih površinah. Skupaj s strokovnjaki pomagamo zgraditi bolj trajnostno prihodnost. S tesnim sodelovanjem s strokovnjaki na področju gradbeništva želimo ponuditi nekaj več – vse za uspeh, neodvisno od projekta.

Vizija
Naše rešitve izboljšujejo način življenja ljudi po vsem svetu.

Cilj družbe Uponor je izboljšati način življenja ljudi z energijsko učinkovitimi in varnimi rešitvami za notranjo klimo in vodovodne sisteme, ki dvignejo udobje na višjo raven, hkrati pa pomagajo ohranjati naravne vire in so varni za uporabo.

Kot vodilna blagovna znamka v industriji je podjetje usmerjeno v stalni razvoj znamke in okrepitev prevladujočega položaja na ključnih geografskih območjih.

Strategija
Od leta 2003 je strategija družbe Uponor usmerjena na tri ključna področja: rast ter odličnost blagovne znamke in poslovanja. Podjetje nenehno osredotoča svoja prizadevanja na teh ključnih področjih za zagotovitev trdne podlage za dobičkonosno rast v prihodnosti.

Eden izmed strateških ciljev podjetja Uponor je delovanje na poslovnih in geografskih področjih ter novih segmentih trgov, na katerih že ima ali si lahko pridobi močan položaj na trgu. Poslovanje podjetja je usmerjeno na Evropo in Severno Ameriko, vendar posluje tudi na Bližnjem vzhodu in Aziji.


Blagovna znamka Uponor
Jedro blagovne znamke Uponor je pomagati našim kupcem ustvariti boljše človekovo okolje na trajnostni način. Kot se spreminjajo standardi in slogi, se spreminjajo tudi pričakovanja ljudi. Uponor želi biti zanesljiv in zaupanja vreden partner na katerega se ljudje lahko obrnejo, da bi našli prave storitve in izdelke za zadovoljitev teh potreb.

Vse to lahko povzamemo z besedami, da je Uponor “enostavno več”.

Uponor values teaser

Uponorjeve vrednote vodijo naše delo

Jedro Uponorjevega delovanja je razumeti in se približati kupčevim potrebam. Naše vrednote so glavni vzroki za to, da se srečamo in da zgradimo našo blagovno znamko.

Zapri